tirsdag den 3. juni 2008

Københavns litteraturfestival 6-8 juni 2008.


Jeg har været til Københavns litteraturfestival 6-8 juni 2008 i Huset i Magstræde, og jeg kunne godt lide arrangementet, hvor der blev debatteret på forskellige scener, som jeg vekslede mellem, og jeg så desuden flere litterære film. Jeg gik forbi Paul Auster (foto) uden at få fortalt, at jeg har været glad for at læse hans "Brooklyn dårskab". I ledige stunder gik jeg de hundrede meter til Gl. Strand for at slikke solskin eller rundt om hjørnet til min favoritrestaurant RizRaz, hvor jeg spiste hver dag.
Litteraturfestivalen var en god og hyggelig oplevelse, som jeg helt sikkert vil gentage næste år. Jeg havde booked et værelse på det nærmeste hotel, så jeg nemt kunne få lidt hvile.
Foto øverst. Jeg stod meget tæt på forfatterægteparret Auster og Hustved.
Foto nederst. Magstræde i København.

Ingen kommentarer: