torsdag den 11. december 2014

Edda Magnason, The Standard 10. december 2014.

Tryk her for at se mere om The Standard.

Torsdag den 10. december fik jeg oplevet pianist, skuespillerinde og sangerinde Edda Magnason i The Standard Havnegade 44 København. The Standard er tre restauranter og et intimt Jazz spillested med plads til et publikum på omkring 85. Det blev en rigtig hyggelig aften, hvor jeg oven i koncertoplevelsen faktisk ganske kort fik lejlighed til at samtale nogle få sætninger med Edda Magnason, da vi aldeles tilfældigt ankom til The Standard samtidig. Hun virkede sød. Niels Lan Doky spillede på flygel med sin trio, og var en hyggelig konferencier. Edda Magnason gjorde et uforglemmeligt indtryk på mig, og på Niels Lan Doky forstod jeg, i hendes hovedrolle som Monica Zetterlund. Edda Magnason kan nu sagtens gøre sig gældende med sine egne musikalske kvaliteter, så vidt jeg kan bedømme.

Tryk her og oplev Edda Magnason på The Standard.

Jeg overnattede på Hotel Nyhavn 71, 200 meter fra The Standard, i et stort hyggeligt værelse med udsigt til Københavns havn.

Hotel Nyhavn 71 by night.

Ingen kommentarer: