søndag den 6. september 2015

Carpark North i Det kongelige Teater for Dignity.


En af mine centrale værdier er pluralisme, ikke forstået på den måde at jeg praktisere mange variationer selv, men forstået på den måde at jeg forsøger at kunne rumme en bred vifte af livsbekræftende indtryk. Min grundtilbøjelighed er derimod tryghed som livsstrategi, blandt andet fordi jeg synes, at jeg har gennemlevet min egen kvote af fysisk og psykisk stres. Fravær af pluralisme og tryghed blev tematiseret lørdag den 5. september 2015, da jeg oplevede min første koncert med Carpark North, der gav en støttekoncert til fordel for Dignity, den danske organisation der kæmper internationalt imod tortur. Det blev en uforglemmelig livsbekræftende sanseoplevelse af musik og lys i en fyldt sal på Det kongelige Teater. Jeg sad hvor forsangeren Lau Højen peger; på 1. balkon, 1. række, plads 11. 
Tryk eventuelt i teksten efter links.

Jeg overnattede på hotel Skt. Petri, der jo ligger centralt.

Ingen kommentarer: